3 Ocak 2013 Perşembe

Aşırı




Nasıl içiyorsam öyle yazıyorum. Aşırıya kaça kaça. Bir süre uzak duruyorum, yazmıyorum ve... İptilaya özgü bir şey bu, bir bakmışım ki gözlerim yüzümden düşecekmiş gibi oturuyorum orada, beş gün geçmiş, tıraş olmamışım, üstümü değiştirmemişim, fena, çok fena durumdayım. Eninde sonunda biri  çıkıp bana şöyle diyor: "Git bir duş al, tanrı aşkına, iğrenç herif.' Ancak o zaman yıkanıyor ve kendime tamam diyorum, iyiymiş bu, bir yürüyüşe çıkayım ben. Sonra paba gidiyorum.
(Irvine Welsh'ten yazma hallerine dair... Görselde Trainspotting'in beyazperde uyarlamasında Renton, yani Ewan McGregor, aşırıya kaçarken.)

2 yorum:

  1. Daha yenilerde izledim bu filmi ki Ewan McGragor'ı bi ayrı severim ve kendisinin en iyi filmiydi bence :) seviyorum ben öyle aşırılıkları sanırım

    YanıtlaSil
  2. bizim burda dipsomani derler:D

    YanıtlaSil