5 Ocak 2012 Perşembe

Şanslı

Vahşi Şeyler, sonunda, tüm kitapçılarda!
Bizimle 'vahşi' çocukluk anılarını paylaşan 5 yorumcuya birer kitap yollayacağımızı duyurmuştuk, eh, kitap çıktı, vakit kitap gönderme vakti. Random.org üzerinden yaptığımız çekilişte belirlenen şanslı (ve vahşi) isimler: Böcek Yiyen Peygamber, Kemal Eser, Fame, Adsız (Elif) ve Tunalızade Gürkan Efendi. info@sirenyayinlari.com adresimize kendi adres bilgilerinizi içeren bir mesaj gönderirseniz, kitaplar haftaya elinizde olur. (Yalnız bilgilerinizi pazartesiye değin yollamanızı rica ediyorum yoksa diğer yorumculardan yedekleri seçmemiz gerekecek.) Keyifle okumanız dileklerimle - Kudurma vakti!


10 yorum:

  1. Ne kadar şanssızım 11 kişiden 5 kişi içine girememişim :((

    YanıtlaSil
  2. BeyazKitaplık, siz adresinizi yine de bize gönderin, ayraçlarımızdan vs. yollayalım.

    YanıtlaSil
  3. Çok sevindim teşekkürler yolluyorum hemen. :)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler. Bu ince davranışla bizi çok mutlu ettiniz...

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkür ederim, final sınavları döneminde ders çalışmaya ara verdiğim zaman neyi okuyacağım belli oldu :)

    YanıtlaSil
  6. siz bir harikasınız!
    hediyeniz bugün elime ulaştı, çok sevimli. :) kitabın arasında bulduğum ayraçlar ve kartpostal havalara uçmama sebep oldu, şu an hatırlamıyorum ama ilk gördüğümde sanırım zıpladım. şu ana kadar aldığım en anlamlı hediyelerden biri.
    yeniden çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Katılımınız için biz size teşekür ederiz Tunalızade :))

    YanıtlaSil
  8. Kitap benim de elime geçti, bi dolu güzel ayraç ve kartpostal gerçekten mutlu etti çok teşekkürler verdiğiniz önemden dolayı. Girip bunlar için teşekkür etmem lazım diyordum hediyeyi benden önce alanlar etmiş bile geç kalmışım. Tekrar teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  9. Vahşi Şeyler'i sipariş verdim sabırsızlıkla bekliyorum. Fakat aynı zamanda Maurice Sendak’ın, Where The Wild Things Are kitabını da çok merak ediyorum. Keşke onun da çevrilebilme ihtimali olsa...

    YanıtlaSil