23 Nisan 2013 Salı

Kitap




Bugün Dünya Kitap Günü.

Cervantes'in ölüm günü, Shakespeare'in hem ölüm hem doğum günü olduğu rivayet edilen bu muteber günde, bu yazıya yorum bırakan beş okura Etgar Keret'in Bilek Kesenler'ini, üç okura da Salvador Plascencia'nın Kağıt İnsanlar'ını göndereceğiz - tek şart kayıtlı kullanıcı olmanız (anonimler fazlasıyla kafa karıştırıyor) ve en son ne okuduğunuzu bizlerle, aşağıdaki yorum kutucuğunda paylaşmanız.

Yarın akşam saat 17.00'ye değin yorumlarınızı bekliyoruz.


Görselde Penguin'in sansür temalı 1984 edisyonu, hem tasarımı hem de üzerindeki etiket ile ibret niteliğinde.

17 yorum:

  1. Kitap gününe yakışan ve açıkçası özlediğimiz şeyler bunlar. Şu sıralar elimde Balzac'ın Seraphita'sı var. Ilk dönem eserlerinden ama daha yeni çevrilmiş. Aşkı ve dini sorgulayan güçlü bir kitap.

    YanıtlaSil
  2. Fuar sonrası Sirenin Sesi nihayet geri döndü, gözüm yollarda kalmıştı...

    En son Sezgin Kaymaz'ın Kün romanını okudum, şimdi de Hasan Ali Toptaş'tan Heba'yı okuyorum...

    YanıtlaSil
  3. Big Sur un ardından Üçün Bir ini okudum:)Kitap gunumuz de kutlu olsun:)

    YanıtlaSil
  4. Dünya Kitap Gününde alınabilecek en güzel hediye herhalde yine bir kitap olsa gerek. Bir kitap aşığı olarak sirenin sesini kutluyorum. Son okuduğum kitap Sabahattin Ali'nin "Kuyucaklı Yusuf'uydu.Şu sıralar elimde yine Sabaahattin Ali'nin Bütün Öyküleri 1 (YKY) var.

    Shakespeare'ın "Kitaplarım, bana yetecek kadar büyük bir krallıktır" sözüyle tüm kitap severlerin "Dünya Kitap Gününü" kutluyorum.

    YanıtlaSil
  5. Yarım saat kadar önce Tanrı Öldü'yü bitirdim. Dikkatsizliğim sebebiyle işlediğim bir ayıp vardı. Günah çıkarmış olayım böylece :)

    YanıtlaSil
  6. En son Franz Kafka'nın Davasını okudum.

    Ayrıca tüm unutulmuş nesillerin çocuk bayramını ve kitap severlerin Kitap Gününü kutlarım.

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. En son Milan Kundera'nın Ayrılık Valsi'ni okudum.

    Herkesin Dünya Kitap Günü bol okumalı geçsin.

    YanıtlaSil
  9. Kitap günümüz kutlu olsun!

    En son Guy Delisle'den Burma Chronicles'ı okudum.

    YanıtlaSil
  10. en son fronçoise balibar'ın marie curie:bilgin mi bilimin meryem anası mı? kitabını bitirdim dün. tüfek, mikrop ve çelik hala elimde. 23 nisan, hakikaten çok özel bir gün olmalı ki hepsi bir arada:)

    YanıtlaSil
  11. ne güzel bir kutlama bu böyle :)

    en son okuduğum kitap murat gülsoy'dan nisyan.

    YanıtlaSil
  12. İyi okuyucu için bedava kitap baldan tatlı değildir.Ama baldan tatlı olan yazarların bedava olması iyi okur için gerçek bayramdır.Bu aralar elimde takip ettiğim kitaplar garry small un bir psikiyatristin gizli defteri ve birde otobüste gelip giderken okuduğum(istanbulda yaşayanlar bilir)mustafa ulusoy yakınlık (Deneme) kitapları.

    YanıtlaSil
  13. En son Emrah Serbes'in Erken Kaybedenler isimli kitabını okudum.

    YanıtlaSil
  14. En son Thomas Hardy, Çılgın Kalabalıktan Uzak'ı okudum. Epey şahane bi'kitap! Dünya kitap gününüz kutlu olsun Siren yayınları...

    YanıtlaSil
  15. Ne güzel bir düşünce, ikisi de henüz okumadığım kitaplar.
    En son Ayşe Sarısayın'ın babası Behçet Necatigil'i anlattığı Çok Şey Yarım Hâlâ'yı okudum.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  16. Bernhard Schlink, Aşk Kaçışları..

    Az birazla geç mi kaldım ne..

    YanıtlaSil
  17. Yorumlar için teşekkürler, cuma günkü yazıda kitap kazananları duyuracağız.

    YanıtlaSil