5 Aralık 2009 Cumartesi

Hepimiz Bunny Munro'yuz!

The Believer'ın Eylül sayısında Nick Cave ile Bunny Munro'nun Ölümü henüz çıkmadan yapılmış bir röportaj gözümüze çarptı. Cave, burada kitabın adını Bir Seks Manyağının Ölümü koymayı düşündüğünden bahsediyor. (Kitaba bu adı vermemesi isabetli olmuş.) Cave ile Bunny Munro'nun Ölümü hakkında pek çok söyleşi yapıldı ancak Believer'ınki biraz daha eski tarihli olduğu için sanırım Cave'in romanından bahsetme biçimi biraz daha farklı. Believer "Hepimizin içinde bir Bunny Munro olduğunu düşünüyor musun?" diye soruyor Nick Cave'e. Yanıtı ve dahası aşağıda:

Nick Cave: "Benim içimde var. Bence herkesin içinde bir Bunny Munro var-evet, evet. Kitabı okuyan diğer erkekler de aynı şeyi söylediler. Özellikle de herhangi bir zamanda aklından akan düşüncelere dair. Bunny Munro karakteriyle bir canavar yaratmayı amaçladım ben ya da öykünün akışı içinde bir canavara dönüşsün istedim. Bizleri şoke etsin, ancak aynı zamanda da onu tanıyıp anlayabilelim istedim."

...

Believer: "Bunny Munro'nun film hakları ne oldu? Sinemaya uyarlanacak mı?"

Nick Cave: "Eğer maddi destek bulunursa Florida'ya göre uyarlayabilirim herhalde. Ama Avril Lavigne karakterini kimin canlandıracağını kesinlikle biliyorum."

Believer: "Kim canlandıracak?"

Nick Cave: "Avril Lavigne tabii ki."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder