23 Eylül 2015 Çarşamba

Zehir



... Yalnızca bir şeyleri kırıp dökerek kendim olabilirim ben. Asla yayıncıların hoşuna gidecek bir kitap yazmayacağım. Çok fazla kitap yazdım ben - uyurgezer kitaplar. Neden bahsettiğimi anlamışsındır. Milyonlarca, milyonlarca sözcük, hepsi de kafamın içinde. Altın sikkeler misali, kafamın içinde oradan oraya vuruyorlar. Bu altın sikkeleri üretmekten yorgun düştüm ben. Bu toplu saldırılardan bıktım usandım... karanlıkta. Şimdi kağıda dökeceğim her sözcük hedefi tam on ikiden vuracak bir ok olmalı. Zehirli bir ok. Kitapların, yazarların, yayıncıların, okurların canına okumak istiyorum. Halka hitaben yazmak bana hiçbir şey ifade etmiyor. Deliler için yazmak isterdim ben - ya da melekler için.

(Henry Miller, Sexus. Görselde Paul Klee'den Unutkan Melek yer almakta.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder