24 Nisan 2015 Cuma

N-n-n

Keşke Bugün Kendimle Karşılaşmasaydım. Üzerine, Ömer Erdem'den: O Gizli ve Silinemez Acı.

Henry Miller'ın yüz kitaplık okuma listesi. Grimm Masalları'ndan Huckleberry Finn'e varan, klasiklerle Miller'ın çağdaşlarını buluşturan, yazarın beslendiği yüz güzel eser.

Orhan Pamuk: Anselm Kiefer'in Stüdyosunda Geçen Günüm. Kara Kitap düşkünleri için: 25. Yıl edisyonu. Bir de şöyle bir güzellik vardı, bu vesileyle yeniden hatırlatalım: Kara Kitap'ın Sırları.

Londra hakkında haftaya daha detaylı yazacağım, ama şimdilik, kimi görselleri paylaştığım Instagram hesabının bağlantısını vermek ve ekteki Brick Lane yazısına geçit açmakla yetiniyorum. Bir de bonus: Fanakapan ve muazzam icraatları.

Kapanış, biraz geç keşfettiğim şahane bir kitap ile, Kırlangıç Oyunu ve müthiş çizeri/yazarı Zeina Abirached ile olsun.

İyi tatiller!




1 yorum:

  1. Merhaba, bloğunu yeni gördüm ve çok beğendim. hemen takibe alıyorum :)
    Bana da beklerim > RoketOsman

    YanıtlaSil